خانما کیا بچشون همانژیوم پوستی داره؟

۱۳ پاسخ

دختر منم داره.رو سرشه.دکتر گفت تا یک‌سالگی میره

سلام خانوما دخترم چن روزبیقرارنمیخابه همش شکمش میاره بالا انگارکه به زورمیهادبلن شه .قطره کولیک هم‌میدم ولی بارتغییرنمکنه.

پسر منم داره دکتر گفت یک تا دو سالگی میره

دختر منم پشت پلکش داشت تقریبا یکسالگی رفت
نگران نباش اینا میرن و نیاز به اقدام خاصی نیست

دختر منم داره بردمش دکتر گفت تا هفت سالگی رفع میشه

چی هست؟

چی هست؟

دخترمن رو شکمش دکتر گف خودش میره نرفت بزرگ شد ببر لیزر چیز خطر ناکی نیس رگ‌خونی پاره شده جمع شده خونش

دختر منم داره

خواهرزاده من رو‌ لپش داره فداش بشم🫠

من پسرم داره
عکسش روی تاپیکام هس

بچه من روی کمرش داره میگن تا دوسالگی میره.

خواهر من ۱۴ سال پیش داشت، رو لپش، تا ۴سالگی برطرف شد

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۱ سالگی
مامان امیررضام مامان امیررضام ۵ ماهگی