سلام
خانما کیا بچشون همانژیوم پوستی دارن؟

۱۶ پاسخ

فک‌ کنم بره بزرگتر بشن.پشت پلک‌پسرم اندازه یه عدس قرمز کمرنگ.ولی یه روزایی کمرنگتر یه روزایی پررنگتر میشه.تابه حال هم پیگیری نکردم دکترای متخصص اطفال هم چیزی نگفتن منم نپرسیدم از دکترا

حتما پیگیری کن اگه همانژیوم هست
همسر من داشته هنوزم داره نرفته هر دکتری میریم میگه زیر دوسال باید درمان میشده

پسر من روی سرش داره

پسر من هم روی سرش (که بعضیا میگن خال گیلاسی) هم روی بدنش خیلی بزرگ داره. دکتر گفت خودش میره

پسرمن یکی از پاهاش داره از کف پا تا روی پا ساق‌پا زانو

مم بالای پلکش داره رنگ بنفش خیلیییییییییییییی کمرنگ هست رفتم دکتر قلب بهش قرص داد تقریبا خوب شده

دختر من داره روی کمرش یه تیکه بزرگ و روی پاهاش چندتا تیکه

دختر من رو پیشونیش داره

دخترمن روپاش داره دکتر گفت تا دوسالگی امکان داره بزرگتر بشه بعد دوسالگی پسرفت داره اما میمونه،یه نشونه س😍

دختر من بالای پلک چشم راستش داره اولش نبود بعد یک ماه ظاهر شد

من خودم تا ده سالگی رو کتفم داشتم قرمززززز خوش رنگ بودا😂 بعدش رفته رفته کمرنگ شد و گم شد الان یکم جاش مونده عین جای سوختگی خیلییی کم

دختر من داره

همانژیون چیه

چیه؟همون ماه گرفتگی؟
یا لک صورتی طور پشت گوش یا چشم که میگن شش ماهگی برطرف میشه؟؟

بچه من به دنیا اومدداشت الان بزرگ تر شده از دکتر پرسیدم گفت یا بردار یا بزرگ بشه خودش از بین میره .نگران نباش

منظورت بوسه فرشته ست؟

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۱ سالگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی