سلام عزیزم
بستگی داره برفک باشه یا آفت ، تشخیصش یکم سخته دکتر باید تشخیص بده
از قطره نیستاتین هم یک دوره بیشتر نباید استفاده کرد بعد از اون قطره یا قرص دیگه میدن که هم خودت بخوری هم تو آب حل کنی بدی بچه کامل خوب شه و دیگه دهنش برفک نزنه
حتما به دکتر مراجعه کن
دختر من یه نقطه سفید رو لثه اش چند وقته داره فک میکردم برفکه خودم نیستانین گرفتم دادم ولی دکتر عمومی دید گفت برفک نیست و بعضی بچها میزنن و خودش خوب میشه
همون قطره ادامه بده خوب میشه راهی نداره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.