خانما کیا فردا بچشون واکسن چهارماهگی داره؟
سخته ؟

۲ پاسخ

کال من یه هفته دیگه

من فردا باید ببرم ، ن بابا چ سختی مثل همون دوماهگیه دیگه .

سوال های مرتبط

مامان آیان مامان آیان ۱۶ ماهگی
مامان لنا خانوم مامان لنا خانوم ۶ ماهگی