خانما واکسن چهارماهگی سخته؟

۷ پاسخ

بنظرم ک نیست
دو برای ما خیلی سخت گذشت

برا پسر هم ۴ سخت بود هم ۶

نه اصلا به نظرم خیلی خیلی سبکتره واکسن دوماهگیِ پسرم فقط موقع زدن واکسن گریه کرد بعد واکسنم پاهاش رو راحت تکون میداد حتی سر تایمم بهش پاراکید ندادم

ما صبح زدیم تا الان که خوب بوده خیلی بهتر از ۲ماهگی.

از دو ماهگی خیلی خوبه فقط تب میکنه

نه از دو ماهگی خیلی بهتره

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان آیان مامان آیان ۱۶ ماهگی
مامان شازده کوچولو🌷 مامان شازده کوچولو🌷 ۱ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۳ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۳ ماهگی