بنظرم ک نیست
دو برای ما خیلی سخت گذشت
برا پسر هم ۴ سخت بود هم ۶
نه اصلا به نظرم خیلی خیلی سبکتره واکسن دوماهگیِ پسرم فقط موقع زدن واکسن گریه کرد بعد واکسنم پاهاش رو راحت تکون میداد حتی سر تایمم بهش پاراکید ندادم
ما صبح زدیم تا الان که خوب بوده خیلی بهتر از ۲ماهگی.
از دو ماهگی خیلی خوبه فقط تب میکنه
نه از دو ماهگی خیلی بهتره
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.