نه سخت نبود
دخترمن که تو هیچکدوم بعدش اذیت نشد فقط موقع زدنش گریه کرد که توی چهار ماهگی چون گشنه بود بیشتر گریه کرد
نه برادخترمن سخت نبودتب نکرداصلا
خیلی راحته
اصلا شبیه به دوماهگی نبود
نه اسونه
برای پسرمنم ۴ماهگی سخت بود شب اولش
من واکسن دوم و چهارم اصلا اذیت نکرد
نه برای پسر من راحت بود سر وقت استامینوفن میدادم اصلا تب نکرد
دوماهگی هرجور بوده همونجوریه پسر من دوماهگی خیلی اذیت شد چهار ماهگی ام اذیت شد
نه گلم
برای دختر من سخت نبود خیلی
نه ۶ ماهگی سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.