واکسن چهارماهگی سخته؟

۱۲ پاسخ

نه سخت نبود

دختر‌من که تو هیچکدوم بعدش اذیت نشد فقط موقع زدنش گریه کرد که توی چهار ماهگی چون گشنه بود بیشتر گریه کرد

نه برادخترمن سخت نبودتب نکرداصلا

خیلی راحته
اصلا شبیه به دوماهگی نبود

نه اسونه

برای پسرمنم ۴ماهگی سخت بود شب اولش

من واکسن دوم و چهارم اصلا اذیت نکرد

نه برای پسر من راحت بود سر وقت استامینوفن میدادم اصلا تب نکرد

دوماهگی هرجور بوده همونجوریه پسر من دوماهگی خیلی اذیت شد چهار ماهگی ام اذیت شد

نه گلم

برای دختر من سخت نبود خیلی

نه ۶ ماهگی سخته

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو🌷 مامان شازده کوچولو🌷 ۱ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۳ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۳ ماهگی
مامان آیان مامان آیان ۱۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۳ ماهگی
مامان نورا🫀 مامان نورا🫀 ۱۱ ماهگی
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۹ ماهگی
مامان لنا خانوم مامان لنا خانوم ۶ ماهگی