واسه من که خیلی بد بود. هزار بار به خودم گفتم دستت بشکنه که بردیشون. دهنم سرویس شد
واسه پسر من انگار اصلا واکسن نزده بود
منم شنبه باید برم چقدر استرس دارم میگن که سخته
واسه من که از 2 ماهگی سخت تر بود...بستگی ب نی نی داره
وای مال من فردا دارع چقد استرس دارم
منم شنبه باید ببرم. امروز کامل شد۴ماه ولی یکم سرماخوردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.