واکسن چهارماهگی سخته؟؟

۶ پاسخ

واسه من که خیلی بد بود. هزار بار به خودم گفتم دستت بشکنه که بردیشون. دهنم سرویس شد

واسه پسر من انگار اصلا واکسن نزده بود

منم شنبه باید برم چقدر استرس دارم میگن که سخته

واسه من که از 2 ماهگی سخت تر بود...بستگی ب نی نی داره

وای مال من فردا دارع چقد استرس دارم

منم شنبه باید ببرم. امروز کامل شد۴ماه ولی یکم سرماخوردن

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو🌷 مامان شازده کوچولو🌷 ۱ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۳ ماهگی
مامان آیان مامان آیان ۱۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۳ ماهگی
مامان نورا🫀 مامان نورا🫀 ۱۱ ماهگی
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۹ ماهگی
مامان لنا خانوم مامان لنا خانوم ۶ ماهگی