نه فقط دختر من تبش زود زود میرفت بالا تو ۴ ولی تو ۲ نه سعی کن خیلی حواست باشه به تبش حتی شبم تبش میره بالا سعی کن نخوابی تا صب حواست باشه بهش
واسه پسر من خیلی بهتر از دو ماهگی بود ولی بلاخره واکسنه بهرحال درد داره😥
برا دختر من که آب خوردن بود اصلا نه درد داشت نه تب کرد هیچی خداروشکر به خیرگذشت
چ نازه پسملت، هربچه متفاوته برا پسر من شش ماه سخت بود برا دخترم نمدونم چجور بشه منم تو فکرشم
هی میگم این کیه چقد پسرشو شبیه پسر نسترنه🤣تو نگو خودتی لعنتی
واسه من دوماهگی سخت بود چهارماهگی زیاد اذیت نشدن پسرم فقط دوروز یکم تب کرد ک کنترل میکردم ولی دوماهگی بعد واکسن دوساعت جیغ میزدن بزور ارومشون میکردیم بیقرار بودن
اصلا نزن ضرر داره
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.