واکسن چهارماهگی سخته؟

۵ پاسخ

ازدوماهگی بهتره

من چند روز پیش زدن برای دخترم
گفتن قبلن سه دوز تزریق میشه حالا دو تاش ادغام شده دو تا کلن میزنن با دو تا خوراکی
موقع زدن خیلی گریه کرد شدید دخترم
تب اصلن نکرد ولی تا همین الان گریه های شدید میکنه و بی قراره
صبوری لازمه چون سنگین هست یک مقداری

برادختر منکه از دوماهگی راحت تر بود

نمیدونم منم دارم بهش نزدیک میشم میترسم

واسه من سبک بود خدایی

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو🌷 مامان شازده کوچولو🌷 ۱ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۳ ماهگی
مامان آیان مامان آیان ۱۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۳ ماهگی
مامان نورا🫀 مامان نورا🫀 ۱۱ ماهگی
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی
مامان لنا خانوم مامان لنا خانوم ۶ ماهگی