واکسن چهارماهگی سخته

۱۰ پاسخ

نه زیاد

پسر من دوماهگی بیشتر درد داشت انگار
گریه هاش بیشتر بود
۴ماهگی بهتر بود فقط موقع تزریق بود گریه هاش
استامینوفن سرساعت بده

منم صبح تزریق کردیم فعلا خداروشکر خوبه

افتضاح سخته🤦

همون واکسنای دوماهگیه
فقط یه تزریقی دیگه هم اضافه میشه
برای دختر من که دوماهگی تبش کم بود ولی چهارماهگی همش تب کرد

من صبح تزریق کرده فعلا خداروشکر خوبه

نه اصلا

نه والا

البته هر بچه متفاوته

یکم😁😁

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو🌷 مامان شازده کوچولو🌷 ۱ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی
مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۳ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۳ ماهگی
مامان آیان مامان آیان ۱۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۳ ماهگی
مامان نورا🫀 مامان نورا🫀 ۱۱ ماهگی
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۹ ماهگی
مامان لنا خانوم مامان لنا خانوم ۶ ماهگی