خانما واکسن چهارماهگی خیلی سخته؟؟ تجربتونوبگید

۵ پاسخ

بیین عزیزم هر نوزادی یه واکنشی داره واکسن یکی خیلی سخت براش میگذره یکی اصلا تب هم نمیکنه بستگی به واکنش نوزادت داره
اصلا استرس نگیر اومدی خونه پاراکیدشو بهش بده سر وقت تمدیدش کن نگران نباش انشالله اسون میگذره

نه خداروشکر برا دخترم خوب بود مرتب پاراکید بهش بده

نه اصلا

بچه بابچه فرق داره ولی برامن سخت بود ازدوماهگیش سخت تربود تایکفته بیقراربود تاالانم شیردرست حسابی نمیخوره که هشت نه روز ردشده ازواکسنش

داریم به لحظات ملکوتی واکسن چهارماهگی نزدیک میشیما

سوال های مرتبط

مامان آیان مامان آیان ۱۶ ماهگی
مامان لنا خانوم مامان لنا خانوم ۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۳ ماهگی
مامان شازده کوچولو🌷 مامان شازده کوچولو🌷 ۱ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی