مامانا واکسن چهارماهگی خیلی سخته

۹ پاسخ

نه خیلی راحته

من هفته قبل چهارشنبه زدم ،خداروشکر سبک بود تبم نکرد فقط همونجا گریه کرد

نه ،دو ماهگی پسرم یکمممم تب کرد نصف شب،اما ۴ماهگی دیروز زدم،یکم درد داشت اما تب نه،از امروز صبح هم ۶ساعته کردم استا رو از غروب هم دیگه نمیدم

سلام گلم من الان زدم اومدم خونه فعلا ک‌آرومه خداروشکر
ولی اونجا کلی گریه کرد

ایشالا سبک باشه مثل دو ماهگی. من از الان استرس دارم براش

نه عزیزم خیلی خوب و عالیه ولی خوب بچه ها با هم فرق میکنن
اما در کل واکسن خیلی سبکیه👌🏼

منم هفته دیگه میخام بزنم

ن سخت نیس فقط یه روز حواست به تبش باشه

من صبح زدم تا الان که خدا رو شکر خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان نورا🫀 مامان نورا🫀 ۱۱ ماهگی
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۳ ماهگی