سلام مامانا واکسن چهارماهگی چجوره؟سخته؟

۴ پاسخ

من هیچی نفهمیدم برعکسه دو ماهگی ولی خوب مونده به سیستم بچه ات حواس جمع باش 😅

خیلییییی راحتههه نگران نباش

اره سخته

۴ ماهش شد نزدی؟؟؟
پسر من ۲ هفته دیگه واکسن داره

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی ۱۴ ماهگی
مامان نورا🫀 مامان نورا🫀 ۱۱ ماهگی
مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی
مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۴ ماهگی