سلام خانما واکسن چهارماهگی سخته؟

۸ پاسخ

واکنش هر بچه یجوریه عزیزم
پسر من تب کرد

من امروز برا‌ش زدم خیلی سخت بود همش در حال گریس تبم کرد،الان ب زور خوابوندمش اما تو خواب میناله هی بلند میشه 🥺🥺🥺

سخت نیست ولی یجوریه
برای نی نی من خیلی ادامه دار بود بعدش کم غذا و غر غرو شد

پسر من براش از واکسن دوماهگیش سبک تر بود
ولی تا سه روز تب داشت

دیار تب نکرد ولی خیلی غرغرو شد

پر من اصلا اذیت نشد

ما که امروز زدیم خداروشکر خوبه

واسه پسرم خیلییییی سخت بود

سوال های مرتبط

مامان آیان مامان آیان ۱۶ ماهگی
مامان لنا خانوم مامان لنا خانوم ۶ ماهگی
مامان شازده کوچولو🌷 مامان شازده کوچولو🌷 ۱ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی