۳ پاسخ

تا میتونی بخواب 😂😂😂

سلام عزیزم من داخل روبیکا یه گروه زدم برای مادرا اگه خواستی بهم پیام بده تا عضوت کنم
Sadat8_3

عزیزم هر بچه متفاوته
اگر واکسن دوماهگی اذیتت نکرد چهار ماهگی هم اذیت نمیکنه
کار خاصی نمی‌خواد بکنه خود بهداشت میگه کی کمپرس سرد بزاری کی گرم کی هم بهش استامینوفن بدی غضه نخوری

سوال های مرتبط