۴ پاسخ

دختر من وقت واکسن ۴ ماهگیش بود
۳تا بهداشت رفتم متاسفانه تعطیلن

ن سخت نیست اصلا

سر سوزن مخصوص واکسن حتما تهیه کنید

من روز اول دخترم سخت گذشت دیگه اوکی بود عزیزم ناراحت نباش از پاراکید بعدش به پاش بزن

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان 🩵amirabbas🧸 مامان 🩵amirabbas🧸 ۱۶ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان بيسکوئيت 🎀🧸 مامان بيسکوئيت 🎀🧸 ۹ ماهگی