راحت بود؟
عزيزم واكسن رو زدي؟
ن متاسفانه سخت بود برا ما
پسر من بعداز واکسن بی قراری نداشت فقط یه کم تب کرد که با قطره استامینوفن و پاشویه اومد پایین
بهتراز دوماهگیش بود
واسه پسر من چهارماهگی راحت بود،امروز شش زدم
واسه پسر من راحت بود
واسه دختر من راحت بود
واسه پسر من خیلی بهتر بود از دوماهگی👌🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.