منم یه هفته دیگه باید واکسنشو بزنم خیلی استرس دارم
نه چهار ماهگی اذیت نداره راحته
هیچ استرس نگیر خیلی راحت و سبک حتی تب هم نمیکنه یکم پاش درد داره اونم با پاراکید اوکی میشه
دیگه عزیزم قدیم نیست که ...
ماشالا پاراکید شده دست راست مادرا
بعدم چون بزرگتر میشن واکسنا اونقد اذیت نمیکنن
۴ ماهگی سبک تر از ۲ ماهگیه
منم از بس استرس داشتم با ده روز تاخیر واکسنش زدم. ولی راحتتر از ۲ ماهگی بود. بعد واکسن زدم چسپ زخم زدم گریه هاش کمتر شد و آروم شد. و قبلش پاراکید بهش بده و هر چهارساعت. و همون روز کمپرس سرد بزار. من همین کارو کردم اذیت نشد. و فقط دو سه بار کمپرس سرد گذاشتم. شما فرداش هم کمپرس گرم بزار.
خداروشکر اذیت نشد و بیشتر استرس خودمونه. همون لحظه گریه زیاد میکنه که زود اروم شد
اصلا استرس نگیر هیچی نیست فقط باید پاراکید بدی بهش
خیلی سبک و راحته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.