پسر من دیروز واکسن زد واسه واکسن دوماهگی اصلا اذیت نشد ولی واسه چهارماهگی خیلییییی اذیت شد همش گریه میکنه پاش درد میکنه پاراکید میدم خوابش میگیره درد داره نمیتونه بخوابه
قبل واکسن پاراکید دادم خونه که آمد جا واکسن رو با پاراکید و وازلین چرب کردم هر ۶ساعت پاراکید دادم خدا رو شکر اصلا اذیت نشد
سخت نیست. فقط کمپرس یخ خیلی بزار ، من خیلی خیلی روز اول کمپرس سرد گذاشتم هم پاش درد نگرفت هم اصلا جاش قلمبه نشد
مث واکسن دو ماهگی
ولی یه شیاف استا بذار خونه باشه یوق خدای نکرده تب نیومد پایین بتونی استفاده کنی
ی خوراکی
دوتا رو پا
روز اول پارچه سرد و هر۴ ساعت دو برابر وزنش استامینوفن
روز دوم پارچه گرم و هر ۶ ساعت استامینوفن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.