پسر من که خیلی اذیت شد نسبت به دو ماهگی تو بهداشتم گفتن واکسن سنگینیه ایشالا واسه پسر شما سبک باشه
نگران نباش خیلی سبکه
دختر من ۲ ماهگی تب نکرد ولی عصرتاشب پاهاشو که تکون میداد جیغ میزد حالا نمیدونم ۴اش چطور پیش میره
فردا واکسن دختر منم هست هی دارم سعی میکنم خودم اروم کنم
برای پسر من خیلی سبک بود
از دو راحت تره
مثل دوماهگی نیست اصلا خیلی سبکه وقتی آمپول میزنه فقط گریه میکنه و بعد چند دقیقه راحت پاهاشو میتونه تکون بده انگار که نزده
نه سخت نیس ولی بعد زدن واکسن دخترم گریه کرد چون دیگ بزرگ شدن درک میکنن ولی از لحاظ تب و درد و اینا نه اصلا
نه اصلا
اگر دو ماهگی درد کشیده چهار ماه درد نمیکشه
نه واسه من راحت بود بهتر از واکسن ۲ماهگی بود ولی خب بچه با بچه فرق میکنه از همون اول که واکسن زد ۴ساعت به ۴ساعت پاراکید دوبرابر وزنش بده تب نمیکنه اصلا کمپرس سردم بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.