۳ پاسخ

دختر من هر بار از جایی میوفته اونقدر گریه می‌کنه تا بالا بیاره ده بار از مبل افتاده بالا آورده نگران نباش. شاید تازه شیر خورده بوده

مامانا طرف شما هم جنگ شروع شدع

اگه دوباره بالا اورد یا حالش بد شد ببرش بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان ۱ سالگی