۴ پاسخ

آره درد زایمانه باید سریع مراجعه کنی ممکنه بچت مدفوع شو بخوره

بد به دلت راه نده.منم با دوستان موافقم. منم دیروز همینجور بودم...از مدفوع بود ملین خوردم تا فرداش خوب شد

شاید دلپیچه س

ی چیز ملین بخور شاید دستشویی مونده و سفت شده هی درو میپیچه زیر دلت اینجوری میشی نمیاد

سوال های مرتبط