عالی دیگه نفخ نمیکنه
بزار راحت باشه تشویقشم بکن دیگه نفخ نداره 🤣🤣😅
بزار بگوزه 🤣😂اگه در نره یه بند گریه میکنه
میخوای ببر دکتر 😂😂
خوبه که اونوقت کولیک نمیاد
خودش بگوزع خیلی بهتره اگه اینجوری نباشه باید انقد پاهاسو تکون بدی تا بگوزع
گریه نمیکنه
دختر منم مثل ادمبزرگا گوز میده
اره گوزش خیلی هم براش خوبه نفخش در میاد شکم دردش بهتر میشه 🥹😂
خیلی هم عالیه اگه نگوزه دلدرد میشه😀
اره 😂😂😂 خوبه دیگه نفخ نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.