خانما دخترم خیلی میگوزه عادیه🤭یا بده؟

۱۰ پاسخ

عالی دیگه نفخ نمیکنه

بزار راحت باشه تشویقشم بکن دیگه نفخ نداره 🤣🤣😅

بزار بگوزه 🤣😂اگه در نره یه بند گریه میکنه

میخوای ببر دکتر 😂😂

خوبه که اونوقت کولیک نمیاد
خودش بگوزع خیلی بهتره اگه اینجوری نباشه باید انقد پاهاسو تکون بدی تا بگوزع

گریه نمیکنه

دختر منم مثل ادم‌بزرگا گوز میده

اره گوزش خیلی هم براش خوبه نفخش در میاد شکم دردش بهتر میشه 🥹😂

خیلی هم عالیه اگه نگوزه دلدرد میشه😀

اره 😂😂😂 خوبه دیگه نفخ نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان جانان 💕 مامان جانان 💕 ۳ ماهگی
مامان سلنا🫀🐣🧿 مامان سلنا🫀🐣🧿 ۱ ماهگی
مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی