دخترم وقتی میگوزه انقد خوشحال میشم

۱۵ پاسخ

ب سلامتی

منی که از آروغ زدن ، گوزیدن ، بدم میومد الان یکی اومده تو زندگیم اینقدر وقتی آروغ میزنه میگوزه و وقتی دیگه میرینه حسابی خوشحال میشم😂😂🤦🏻‍♀️

خواهر ما‌مادرا واقعان برا عن بچمونم دلمون میره بخوادا
همه چیز یچه برا ادم خوش میاد🥰🥰😂😂😂منم مثل توعم

هی خواهر😂😂

وای آره خوشحالیه گوز یچیز دیگس😂😑

خدا بگم چیکارتون نکنه با جوابا کلی خندیدم

فکرشو میکردی یه زمانی برای گوزیدن ریدن بچه ها خوشحال بشیم من دخترم هنوزم که هنوز دست شویی می‌کنه سبک میشه من آروم میشم بجایی بچه

الهیییی😂😂درکت میکنم
منم وقتی پیپی می‌کرد ذوق میکردم 😂چون زیاد یبوست میشد.

نااز نفسش

همه همینجورن😆

همیشه به گوز و شادی

همدردیم🤭😂

ب میمنت و شادی
تا باشه ازین گوزیدنا

به سلامتی و سرور😂😂

الهی😂😘

سوال های مرتبط

مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی
مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ ۲ ماهگی