۷ پاسخ

عالیه عاااااالی
پسرمن رگباری میزنه

خوبه راحت میشه

خودت دلت درد کنه بگوزی خوبه یا بد؟

عالیه کولیک هم اذیتش نمیکنه

خوبه نفخ شکمش از بین میره راحت میشه

شما خودت نفخ داشتنی باد شکم میدی راحت میشی یا نه

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ ۲ ماهگی