من برند اوت خریدم
من مشکی اینو خریدم کوله راحتره چون تنها جایی بری با بچه میندازی رو دوشت
کوله نی نی ما اینه خودم خیلی دوستش دارم 😍
بنظر من ساک بگیر کوله نگیر من برا پسرم کوله گرفتم یه چیزی میخواستم باید کلشو میریختمبیرون تا از زیر بتونمدر بیارم
من شماره یک رو گرفتم واسه پسرم
من اینو گرفتم
کوله ای خریدم ست کالسکه و کریرش
سایت سانی بیبی نگاه کن کولش قشنگه یه هفته ای تحویل میده
من این مدل و رنگو گرفتم . ک کوله میشه ب نظرم برا بچه کوله ای بگیر حتما
مال من اینه
سانی بیبی چیزای خوشگلی داره
ماله منم این مدل کوله ایه
ماله منم مدل کوله ای هست ساده و رنگ مشکی _هیچ طرح و عکسی هم نداره خودموم اسپرت انتخاب کردیم ک طرح خاصی نداشته باشه
منم کوله ای گرفتم
من اینو گرفتم ساکه ولی کلی جاداره خیلی راحت سبکه نصبت به ساک هایی دیگه
کوله گرفتم
من اینو گرفتم خیلی جا داره کولست
من کوله گرفتم ساک رو هم سرویس کالسکه کریر داشت دیگه نگرفتم
من اینو گرفتم کوله س
از سایت ایران بیبی بگ ببین عااالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.