دلم ساک نوزاد می خواد کوله باشه شماها چه ساکایی خریدین من هنوز چیزی پیدا نکردم 😒😒😒

۱۹ پاسخ

من برند اوت خریدم

تصویر

من مشکی اینو خریدم کوله راحتره چون تنها جایی بری با بچه میندازی رو دوشت

تصویر

کوله نی نی ما اینه خودم خیلی دوستش دارم 😍

تصویر

بنظر من ساک بگیر کوله نگیر من برا پسرم کوله گرفتم یه چیزی میخواستم باید کلشو میریختم‌بیرون تا از زیر بتونم‌در بیارم

من شماره یک رو گرفتم واسه پسرم

تصویر

من اینو گرفتم

تصویر

کوله ای خریدم ست کالسکه و کریرش
سایت سانی بیبی نگاه کن کولش قشنگه یه هفته ای تحویل میده

من این مدل و رنگو گرفتم . ک کوله میشه ب نظرم برا بچه کوله ای بگیر حتما

تصویر

مال من اینه

تصویر

سانی بیبی چیزای خوشگلی داره

ماله منم این مدل کوله ایه

تصویر

ماله منم مدل کوله ای هست ساده و رنگ مشکی _هیچ طرح و عکسی هم نداره خودموم اسپرت انتخاب کردیم ک طرح خاصی نداشته باشه

منم کوله ای گرفتم

من اینو گرفتم ساکه ولی کلی جاداره خیلی راحت سبکه نصبت به ساک هایی دیگه

تصویر

کوله گرفتم

تصویر

من اینو گرفتم خیلی جا داره کولست

تصویر

من کوله گرفتم ساک رو هم سرویس کالسکه کریر داشت دیگه نگرفتم

من اینو گرفتم کوله س

تصویر

از سایت ایران بیبی بگ ببین عااالیه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۱۲ ماهگی