۱۰ پاسخ

قیمتا فرق می‌کنه ...ولی خیلی کاربرد داره

قیمتها متفاوته من خودم مارک جیکل آلمان رو‌گرفتم ۳۲ تومن خیلی راحته تو بالا بلندیا و چرخش اما دیدم ۷ میلیونی هم هست اما خوب هر چی بهترو راحت تر صد در صد گرون تره

دلیجان ۶ ۷

ببین من گفتم ماشین هست کالسکه لازم نیست ولی الان گرفتارم خیلی عصای دسته

مامان کنجدمن کالسکه دخترمومیفروشم جاندارم کلا۳باراستفاده کردم خیلی تمیزه

عالی اگه بچه وایسته عصای دستم شده واقعا

قیمتا ک خیلی تفاوت داره هر مدل..من خیلی ب کارم میاد اگر بچتون وایسته ک عااالیع

بزن دیجی کالا قیمت ها میاد..بله برای من که خیلی کاربرد داره

من هفته پیش گرفتم ۱۴
کیدیلو ۵۳۵

منم مخوام بدونم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی