۳ پاسخ

من بچم معمولا زیر سینه میخابه
اگه نخابه میزارمش داخل گهواره چندتا تکون میدم میخابه
تاحالا رو پاش نگرفتم

خواب روز بچه هی کوتاهه بیست دیقه یه ربع میخوابن بیدار میشع فکر نکنی چون رو پات نیست بیدار شده به نظر من هرچی زودتر بزارش زمین اولش اذیت میشه گریع میکنه بیدار میشه بعد چند بار عادت میکنه الان خودم میگم کاش زودتر این کارو میکردم الان تو بغلم میخوابونمش بعد خوابید میزارمش زمین

منم بچم همین جوری بود دقیقا تا همین چند روز پیش دیگه نه کمر برام موند نه پا ۴ماه تموم کارم این بود تا میزاشتمش زمین سریع چشم هاشو باز میکرد دیگه یه روز تصمیم گرفتم گذاشتمش زمین یه بالشت گذاشتم پشتش اولش بیقراری کرد گریه منم هی از زمین جابه جاش کردم دیگه کم کم داره عادت میکنه

سوال های مرتبط