۲ پاسخ

اصلا رو علائم نمیشه حساب کرد من خودم پارسال هم علائم داشتم هم بی بی چک مثبت شد ولی پریود شدم، چندبار این اتفاق افتاد تا دفعه آخر که نسبت به همیشه بی علائم بودم پریودم که عقب افتاد رفتم آزمایش خون حتی به بی بی چک هم اعتماد نکردم

@FA___FA784 گروه چتکده مخصوص خانم ها ورود اقایون ممنوع عضوشین ب این ایدی پیام بدین توروبیکااا لینک گروه بفرستم واستون♥✔✔✔♥♥♥

سوال های مرتبط

مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🐣mahlin🐣 مامان 🐣mahlin🐣 ۴ ماهگی