۱۲ پاسخ

۴۵ میخرم

من سایز۴۰میخرم ولی استین وشلوارش یکم بلنده اگ۳۵بخرم کوچیکه

۳۵ میخرم

۴۵ می گیرم برا دخترم

نه تنگ نه گشاد۴۰
اما ۴۵ لش میشه براش

40.

۴۰میخرم شلوارکاش اندازه شلواره گاهیم بلندتر بلوزاش اندازس موندم چیکار کنم با شلوارک

۴۰عزیزم

کان فینگ متصل همراه با تست
و قابلیت اینکه حجم بستتون چقدره روبیکا پیام بذارید گیگی ۴۹۰
حجم بالای۴ گیگ ۳۹۰ حساب میشه
@Radvinmoradi7879

40 میخرم براش

سایز چهل ولی تیشرت و کراپ میخام لش وایسه
سایز چهل و پنج و پنجاه هم خریدم

۴۰ میخرم من

سوال های مرتبط