۵ پاسخ

عزیزاسم این سایت چیه منم خیلی دنبال شلوارکم بایداندازه بزنی بعضی ازسایزا اندازه هافرق داره چندباراینجوری گول خوردم یابزرگ بودن یاکوچیک

عزیزم مارک هارو هست؟ من شلوارک کتانشو گرفتم سایز ۲ اندازشه هنوزم جا داره بپوشه شاید تا سال دیگه. قد ۳۰ اوکیه برا شلوارک

همه ی اندازه هاشو با شلواری که الان اندازشه اندازه بگیر فقط قدش فرق میکنه دیگه

خب اندازه های یه شلواری ک اندازشه بزن،قدش دیگه تنظیم میشه دیگه
مهم دور کمر و دور رونه

اندازه هاشو بگیر دگ 🙄 یا از روی یه شلوارکی ک بنظرت تو تنش خوبه و اندازشه با متر سانت بگیر

سوال های مرتبط