عزیزاسم این سایت چیه منم خیلی دنبال شلوارکم بایداندازه بزنی بعضی ازسایزا اندازه هافرق داره چندباراینجوری گول خوردم یابزرگ بودن یاکوچیک
عزیزم مارک هارو هست؟ من شلوارک کتانشو گرفتم سایز ۲ اندازشه هنوزم جا داره بپوشه شاید تا سال دیگه. قد ۳۰ اوکیه برا شلوارک
همه ی اندازه هاشو با شلواری که الان اندازشه اندازه بگیر فقط قدش فرق میکنه دیگه
خب اندازه های یه شلواری ک اندازشه بزن،قدش دیگه تنظیم میشه دیگه
مهم دور کمر و دور رونه
اندازه هاشو بگیر دگ 🙄 یا از روی یه شلوارکی ک بنظرت تو تنش خوبه و اندازشه با متر سانت بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.