۵ پاسخ

ببین من بهترین مارک شلوار سیلک رو پارسال گرفتم دو تومن ، ولی بگم برات که بعد شستن سایه میندازه ، من خوشم نمیاد انگار کهنه میشه اتو هم میخواد ، ولی خب خوش پا هس

من سیلک برند رویال گرفتم ولی رنگ‌های روشنش بهتره قهوه‌ای هم گرفتم بعد دو بار شستن تازه با آب سرد و مایع لباس تیره به کهنگی میزنه و اینک چروک هم میشن

عزیز این سیلک نیست من شلوارشو پازسال خریدم خیلی شیکن ولی خب بله چروک هم میشن

چروک میشن

اینی ک تو عکس هی جنس خوبش نیس نخرش
سیلک چندین شرکته از همه بهتر رویال خوبه
همه این سوالایی ک گفی داره سیلک
ولی انقد خنکه ک می ارزه تو آبادان مخصوصا بپوشی
کادوس و پور حاجی دارنش. سه تومنه

سوال های مرتبط