۷ پاسخ

من ندادم قد و وزن نرماله چرا خون بچه بکنم تو شیشه

منم حتی دکترم بنویسه نمیدم

من نبردم

یه سرنگ گرفتن بدون ناشتایی

اصن نبردم

والا ی سرنگ‌ گرفت. دلم کباب شد ولی خوب لازم. دکترش گفت نیاز نیس رفتیم ازمایشگاه گفت ۴ساعت ناشتایی

یکسالگی اینقدر خون گرفتن دلم نمیخواد چکاپ دو سالگی بده 🥲

سوال های مرتبط