من ندادم قد و وزن نرماله چرا خون بچه بکنم تو شیشه
منم حتی دکترم بنویسه نمیدم
من نبردم
یه سرنگ گرفتن بدون ناشتایی
اصن نبردم
والا ی سرنگ گرفت. دلم کباب شد ولی خوب لازم. دکترش گفت نیاز نیس رفتیم ازمایشگاه گفت ۴ساعت ناشتایی
یکسالگی اینقدر خون گرفتن دلم نمیخواد چکاپ دو سالگی بده 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.