۱۳ پاسخ

من برام سواله وقتی بچه ای خداروش کر سالمه هیچ علائمی نداره چرا برا ی ذره وزن بالا پایین مادرا خودشومو عذاب میدن بچه ها وزناشون متفاوته بچتونو با کسی مقایسه نکنید شما الان بچت نرماله برا چی داری دق میکنی؟

پسرم من ۲۹۰۰بودش الانم ۹ شده دقیقا یکسالش میشه دیگه ی هفته بعد🫠

خوبه که پسرمن یه سالشه 9کیلو

پسر من ۱ سالشه وزن ۳ کیلو دنیا اومده الان ۸۳۰۰
دق نداره عزیزم ژنتیکشون اینه زندگیتو بکن

گلم الان خوبه نسبت به تولدش

به خدا بزرگ میشن بجه ها به این روزامون میخندیم.
من خودمم همین جور هستما روی وزن وعذا نخوردنش خیلی حساسم این روزا رو گذروندم دوتا دیگه هم دارم همش به خودم یگم سخت نگیر بزرگ میشه ولی هنوز آدم نشدم

دختر من ۷۲۰۰وزنش

یکسالگیشون وزن تولد باید سه برابر شده باشه که شده
هنوز یه ماه فرصتم داره

عزیزم دختر منم 2800 بدنیا اومد الان 9 کیلو وزنش
دکترش گفت عالی خداروشکر
نه جز بچه های خیلی وزن بالا هستش نه جز بچه های کم وزن

نه بابا خوبه بچه منم تولد ۲۸۰۰ یکسالگی ۹ کیلو چند جا بردم دکتر گفتن همه چی نرمال

تا يكسالگى ٣ برابر وزن تولد باشن يعنى رشدشون خوب بود قدم ٢٥ سانت اضافه شده باشه

نه بد نیست اصلا بد نیست وزن نرمال بچه شما پایان یکسالگی ۸ کیلو و ۶۴۰ گرم هست اصلا بد نیست

نسبت به وزن تولدش خوبه ديگه پسر منم ٢٤٠٠ دنيا اومد الان ٨٧٠٠

سوال های مرتبط

مامان کیان🥰 مامان کیان🥰 ۱ سالگی