۲۱ پاسخ

قشنگه خیلی ، اما بنظرم کمی گرونه..
فقط این نیست بخواییم بگیریم کلی چیزای دیگ هست...

داتالو از این باکیفیتره ۱۰۰درصد تضمینی ارزونتره هست

خدایی گرونه یکی دوماه بیشتر اندازش نیست حیف پول نیست ؟

خیلی قشنگه ولی باید یه جور خرید کنی که آخر سر کم نیاری برای وسایلهای دیگه

من خودم ترجیح دادم جدا جدا تیکه بخرم هرتیکه ای ک دوسدارم
از عبدل اباد خیابون سیسمونی فروشا خریدم خیلی لباسای خوشگللللیییی هست
ک قیمتش از اینا کمتر میوفته...
خیلی خوشگله اما بنظرم واقعا نمیصرفه...
چون هزینه ها در اخر خیلی زیاددمیشه

لباس نوزاد زیاد استفاده نمیشه بنظرم تا کوچیکه جنس معمولی بخر چون زود کوچیک میشن وقتی بزرگ شد جنس عالی بخر

چقد خوشگل و نازه 🥹🥹🥹
ولی هزینه اش زیاده زودم کوچیک میشه 🥲🥲

من دانالو قیمت کردم ۱۹ تیکه ۴ تومن یکم گرون میگه

خیلی قشنگه ولی بنظرم ۱۳ تیکه بخر چون کاربردی تره و پرت نداره، بازم اگه خیلی دلت باهاشه حتما بخر🤭

خعلی قشنگه

تیکه‌هاشم همش کاربردیه من همرو باز کردم نگاه کردم
به نظرم میارزه بخری
دیگه همه چی گرون شده الان نخری باز گرونتر میشه

به نظر من ۱۹ تیکه نگیر پنج تیکه بگیر
به جای ۱۹ تیکه میتونی سه چهار دست لباس پنج تیکه بگیری اینجوری هم تنوع میشه برا بچه هم کاربردی تره
من ی ۱۹ تیکه گرفتم الان میگم کاش نمیگرفتم یا خیلی کوچیکه همم همش طرحاش شبیه به همه آدم وقتی لباسو عوض میکنه هیچ تفاوتی حس نمیکنه ت ظاهر بچه

کیدزبو خیلیییی خوبه به نظرم در حد دانالو حتی بهتر از اونه
من سه هفته پیش که یه مغازه قیمت قدیم میداد ۱۹ تیکه شو ۲۲۰۰ برداشتم خیلییییی خوبه
هم کیفیتش هم طرحاش خیلی نازه

نه اصلا بصرفه نیست البته اگر قیمت براتون مهمه اگر که نه طرحش قشنگه

عزیزم بنظرمن که خیلی بالاس قیمتش

منم همین مارک خریدم ولی من 3400 خریدم
ولی خیلی طرحی که انتخاب کردید خوشگله

بی بی استایل ۱۹ تیکه رو زده ۴۶۰۰

تصویر

سلام مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم
جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

پنج تومن از نظر من نه

طرحش خیلی نازه

خیلیییی خوشگله
ولی نمیدونم ۵ تومن نی ارزه یا ن

سوال های مرتبط