منم همینجورم
اکثر غذاها رو همه چی میریزم تو زودپز میبندمش میرم تو اتاق هود رو میزنم رو زیاد تا بوش بره
برنجم دم پختی میزارم که نیم ساعته آماده بشه
منم همینجوری بودم عزیزم چاره این نیست
نفستو حبس کن غذاتو بذار برو تو اتاق درو ببند
من از بپی پیاز بیچاره میشدم غذاهامو بدون پیاز درست میکردم توهم امتحان کن شاید بهتر بشی
دکتر بهت قرص b6 نداده؟ به تهوعت کمک میکنه
من اون اوایل وارد آشپزخونه میشدم حالم بد میشد. گیره لباس که به بند میزنی اونو میزدم به بینیم و غذا درست میکردم 😅
سعی کن آمپول ب ۶ 300 بزن بهتر میشی
اره گلم تا ماه سوم اینجوری هفته ۱۲خوب میشی. منم همین بودم . اونم خودش درک میکنه گلم خوب میشی درست میکنی . سعی کن شبا قبل خواب درست کنی برا خوردن فقط گرم کنی راحت تری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.