با شیر خودت درست کن ، توت فرنگی یا موز رو با شیر خودت میکس کم ، توش شکر و خامه هم بزن یکم ، بعد بزار توی قالب بزار توی فریز
من توت فرنگی یا انبه یا موز ، خورد میکنم میزارم فریزر ، بعد که یخ زد با شیر قاطی میکنم مخلوط میکنم و میزارم یخ بزنه
بستنی زعفرانی هم بلد بودم که ایسنتا بسته شد دستورش یادم رفته 🤦🏻♀️
یه موز رو حلقه حلقه کن بزار فریزر یخ بزنه بعد موز دوتا دونه خرما هسته پوست گرفته یکم پودر مغزیجات کره بادام زمینی یه قاشق بریز تو میکسر میکس کن بزار یخچال بعد بده بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.