من از اول هر وقت جیگر هوس کردم خوردم تا حالا هم چیزی نشده
اره خوردم نگران نباش
عزیزم تو دیگه باید ی چیزی بخوری ک بزایی 😂😂😂
میخای اونجا نگهشداری ک چی؟؟؟😂😂😂
ممنون از نظر هاتوون💜
منم خوردم نترس چیزی نمیشه ..این رعایتها مال هفته های اوله
نه بابا بخور من که میخورم
ن عزیزم بخور نوش جونت من تو هفته ۳۶ بارداری ۳ یا ۴ باری خوردم
چیزی نمیشه ک هفته های آخر ک دیگ واقعا چیزی نمیشه
نه بابا چیزی نمیشه من چند وقتی ی بار میخورم عیبن ندارع توک دیگ آخرشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.