کسی تو هفته های من جگر خورده؟ چیزی نشده؟

۹ پاسخ

من از اول هر وقت جیگر هوس کردم خوردم تا حالا هم چیزی نشده

اره خوردم نگران نباش

عزیزم تو دیگه باید ی چیزی بخوری ک بزایی 😂😂😂
میخای اونجا نگهشداری ک چی؟؟؟😂😂😂

ممنون از نظر هاتوون💜

منم خوردم نترس چیزی نمیشه ..این رعایتها مال هفته های اوله

نه بابا بخور من که میخورم

ن عزیزم بخور نوش جونت من تو هفته ۳۶ بارداری ۳ یا ۴ باری خوردم

چیزی نمیشه ک هفته های آخر ک دیگ واقعا چیزی نمیشه

نه بابا چیزی نمیشه من چند وقتی ی بار میخورم عیبن ندارع توک دیگ آخرشی

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزم👶🏻💗 مامان معجزم👶🏻💗 ۴ ماهگی
مامان آوا💜🩷❤️💛💚 مامان آوا💜🩷❤️💛💚 روزهای ابتدایی تولد