شما برای این آزمایش سونو دادید یا کلونوسکوپی؟؟؟
بالاخره چیکار کردی دکتر برات چ آزمایشی نوشته؟؟
منم هفته پیش رفتم انومالی نوشته روده اکوژن🥺🥺همه میگن رفع میشه نمیدونم چیکار کنم
اره نینی منم انومالی داشت
دوباره تکرار کردم دکتر سونو گفت تموم شده ولی با شک بهم گفت بیشتر استرس به جونم انداخت
دوباره سونو رشد میخوام برام چک کنن
ست هاي بیمارستانی ۷ تیکه
صد در صد پنبه
با طرح و رنگ دلبر
دخترونه و پسرونه
موجود کردیم
کافیه یه سر به کانال روبیکامون بزنی
قیمت خییییلی مناسب تر از مغازها براتون درمیاد
پول یه سه تیکه که از مغازها میخری تو کانال من ۷ تیکه بیمارستانی بخر 😍
ایدی کانال روبیکا
@niniheed1
شماره روبیکا ۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
تو ان تی خوب بود؟ریسک نداشت؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.