اکوژن روده چیه

تصویر
۶ پاسخ

شما برای این آزمایش سونو دادید یا کلونوسکوپی؟؟؟

بالاخره چیکار کردی دکتر برات چ آزمایشی نوشته؟؟

منم هفته پیش رفتم انومالی نوشته روده اکوژن🥺🥺همه میگن رفع میشه نمیدونم چیکار کنم

اره نینی منم انومالی داشت
دوباره تکرار کردم دکتر سونو گفت تموم شده ولی با شک بهم گفت بیشتر استرس به جونم انداخت
دوباره سونو رشد میخوام برام چک کنن

ست هاي بیمارستانی ۷ تیکه
صد در صد پنبه
با طرح و رنگ دلبر
دخترونه و پسرونه
موجود کردیم
کافیه یه سر به کانال روبیکامون بزنی
قیمت خییییلی مناسب تر از مغازها براتون درمیاد
پول یه سه تیکه که از مغازها میخری تو کانال من ۷ تیکه بیمارستانی بخر 😍

ایدی کانال روبیکا
‏@niniheed1

شماره روبیکا ۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

تو ان تی خوب بود؟ریسک نداشت؟

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری