اره به هر حال چون به اون ناحیه دست خورده ممکنه خراشی زخمی چیزی ایجاد شده باشه طبیعیه، خودش بهتر میشه، اگه خیلی اذیتی ولی از دکترت بپرس
اره می سوخت خودش بعد از دو سه روز اوکی میشه
ست هاي بیمارستانی ۷ تیکه
صد در صد پنبه
با طرح و رنگ دلبر
دخترونه و پسرونه
موجود کردیم
کافیه یه سر به کانال روبیکامون بزنی
قیمت خییییلی مناسب تر از مغازها براتون درمیاد
پول یه سه تیکه که از مغازها میخری تو کانال من ۷ تیکه بیمارستانی بخر 😍
ایدی کانال روبیکا
@niniheed1
شماره روبیکا ۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
من سوندبهم وصل بودتاشب...بعدسوندهم نه سوزش نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.