۴ پاسخ

بستنی، سوپ شیر ، شیرموز، ماست، پنیر، کشک
حتما لازم نیست شیر بخورن، اگر هرنوع لبنیاتی بخورن خیلی بهتر از شیره، مثل کشک و پنیر و ماست

پسر من که کلا لبنیات نمیخوره
فقط شیربرنج دیگه هیچی نتونستم بدمش بستنی هم کم میخوره

کاسترد بچه هام خیلی دوس دارن

فرنی

سوال های مرتبط