۵ پاسخ

همه چیز به ژنتیک بستگی داره در کل دخترلاغر قشنگه چرا چاق بشه

لیا هم مثل دختر من لاغره نگا دست بچه ۳سال چندروزه رو چقد لاغره😃🤭
تموم صدمو گذاشتم جون بگیره نشد ک نشد
ژنش همینه
تحرک داره زیاد
گریه میکنه خیلی اینا نمیزارن جون بگیره 😅

تصویر

نون بده دستش هر لحظه نون محلی
کره محلی تو غذاهاش بریز حتما

دخترت که قشنگه تو عکس چنده وزنش

فست فوت.پیتزا و پاستا درست کن.بچهام دوست دارن معمولی..

سوال های مرتبط