همه چیز به ژنتیک بستگی داره در کل دخترلاغر قشنگه چرا چاق بشه
لیا هم مثل دختر من لاغره نگا دست بچه ۳سال چندروزه رو چقد لاغره😃🤭
تموم صدمو گذاشتم جون بگیره نشد ک نشد
ژنش همینه
تحرک داره زیاد
گریه میکنه خیلی اینا نمیزارن جون بگیره 😅
نون بده دستش هر لحظه نون محلی
کره محلی تو غذاهاش بریز حتما
دخترت که قشنگه تو عکس چنده وزنش
فست فوت.پیتزا و پاستا درست کن.بچهام دوست دارن معمولی..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.