۴ پاسخ

سلام‌عزیزم رفتی جا دکتر

۱۵ تومنه

من ١٩ فروردين بودم ١٥ زير ميزي
بيمارستانم ك فقط موسي ابن جعفر مياد اختياري
فكنم بيمارستان ٥٥ بود اتاق خصوصي ١٢
من تكميلي داشتم واس همين ميگم فكنم

چیه حقی؟! اسم کوچیکش؟

سوال های مرتبط

مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیما مامان نیما روزهای ابتدایی تولد