مدیر مدرسه دخترم گفته 400 تومن برای کلاس دوم ولی تو سایت 217 تومن اگر خودم ثبت نام کنم به مشکل میخوره؟ آخه گفتن خودتون ثبت نام نکنید
ماهم مدیر گفت خودشون به صورت گروهی انجام میدم تحویل میدم خودشون
برای مدیر واریز کردبم گروهی انجام میدن
ما پول دادیم به مدیر خودش ثبت نام میکنه از کلاس اول همین بوده فکر کنم ما اول اردیبهشت دادیم
کلاس اول هم باید ثبت نام کنم برای کتابش؟
بله ثبت نام کردم ازکافینت ..سایتی ک مدرسه میده بالانمیاورد دیگه بردیم بیرون کافینت برامون ثبت نام کرد کلاس پنجم ۲۵۶هزارتومن فکرکنم پولش بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.