سلام برای سونو NTباید چند هفتگی رفت .

۸ پاسخ

میتونم هفته بعد برم سونو

به من گفت ۱۲ هفته و سه روز بهترین زمانشه

من 12 هفته بودم طبق پریودی رفتم انتی گفت 12 هفته و 6 روزم

یازده هفته و ۵ روز تا ۱۳ هفته وقت داری ولی زود بری بهتره که اگه خدایی نکرده لازم بود سلفری بدی وقت داشته باشی

برا من ۱۲ هفته گفته برم ۵ روز دیگه

من 9هفته پنج روز هستم ک باید برم

برای من ۱۲ هفته گفته برم

از یازده هفته و تا سیزده هفته
من دکترم یازده هفته و دو روز گفت برو
امروز رفتم انتی گفت یازده هفته و پنج روز 😬

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه‌ حضرت زهرا مامان هدیه‌ حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه 2 مامان معجزه 2 هفته چهاردهم بارداری
مامان دخترام👭💞 مامان دخترام👭💞 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری