دخترا برای انجام NTباید چند هفته برم

۹ پاسخ

۱۲ هفته یک روز سونو گفت بهترین زمان به من

وارد12هفته شده باشی
من12هفته2روزرفتم

آها باش ممنون 😘😘

دکتر من واسه ۱۲ هفته و ۳ روز نوشته برام

همین الانم میتونی بری عزیزم از 10 هفته تا 12 هفته

دکترم بهم گفت 18خرداد بیا دیر میشه اون وقت برای NT

من شنبه ۱۲ هفته ۱ روز نوبت گرفتم

۱۲هفته و چند روز بهتره

۱۲ هفته و ۴روز میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان ریحانه کوچولو مامان ریحانه کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری