۱۲ هفته یک روز سونو گفت بهترین زمان به من
وارد12هفته شده باشی
من12هفته2روزرفتم
آها باش ممنون 😘😘
دکتر من واسه ۱۲ هفته و ۳ روز نوشته برام
همین الانم میتونی بری عزیزم از 10 هفته تا 12 هفته
دکترم بهم گفت 18خرداد بیا دیر میشه اون وقت برای NT
من شنبه ۱۲ هفته ۱ روز نوبت گرفتم
۱۲هفته و چند روز بهتره
۱۲ هفته و ۴روز میتونی بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.