سلام دوستان برای ازمایش NTباید ناشتاباشیم‌؟؟

۴ پاسخ

ن عزیزم مهم نیست ولی برای سونو صبحونه سبک بخور و ی چیز شیرین بخور که بچه تکون بخوره

اول برو سونوگرافی ان تی بعدش با برگه جواب سونو برو ازمایش

نه عزیزم باید یه صبحانه سبک بخوری. اول بری سونو تو سونو یه چیز شیرین بخور بد جواب سونو تو بگیر برو ازمایش خونش بده چون جواب سونو میخان

نه عزیز نیازی نیست میتونی بعدازظهر هم بری حتی

سوال های مرتبط

مامان ریحانه کوچولو مامان ریحانه کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته شانزدهم بارداری
مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان جوجه کوچولو💙 مامان جوجه کوچولو💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری