منم تنبلی کردم شیرم خشک شد خیلی خودمو سرزنش کردم اما دیگ ولش کردم شیرخشک میدم
برای چی ناراحتی سه ماه شیر خودتو دادی، وقتی نمیگیره که نباید عذاب بکشی،
خودتو سرزنش نکن. یکی دو روز گشنش شد شیر خودتو بده شیر خشک نده . یکم گریه میکنه ولی بعدش دوباره میگیره. نگیره هم اشکالی نداره تو تلاشتو کردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.