۱۳ پاسخ

ارهه عزیزم بده بخوره نوشش جونش

ماشاللهههه نفس خاله رو نیگاههه خوشتیپمم

ماشاالله بهش 😘

الهی بگردم ❤️🙃خدا حفظش کنه

موز نباشه دخترم اصلا زرده تخم مرغ نمیخوره

پسر من عاااشق موزه
فقط موزا با ولع میخوره

دکتر گفت منعی نداره اولاش ترکیب کن تو فرنی و حریرش دو‌سه برش بعد کم کم میاونی بیشتر بدی
فقط معده خالی موز تنها رو‌هیچوقت نده برای بزرگسال هم مناسب نیست فشار ب قلب میاد

اره بده من از ۴ ماهگی موز دادم

اره منم‌مرتب میدم

منم عزیزم بعد ۳ هفته غذای کنممی دادم سه روز تست بگیر عزیزم

آره من میدم بعضی وقتا با فرنی قاطی میکنم بعضی وقتا هم توپ پستونک میوه خوری میدم بهش

موز تا دوسالگی ندید به بچه.بخواطر پتاسیم که داره بچه دیر حرف میزنه

بله من تقریبا سه هفته بعد از شروع غذا کمکی دادم به دخترم

سوال های مرتبط

مامان هوراد هومان🫀🌱 مامان هوراد هومان🫀🌱 ۹ ماهگی