سلام مامانا دکتر حسین خرمی واسه ختنه چجوریه...؟

۴ پاسخ

خوبه منم پسرم ۱۰ روزه بود بردیم اذیت نشد اصلا روز اولم گفت استامینوفن بده که چون نوزاد بود همش خواب بود
داخل مطبش من نرفتم فقط شوهر و مامانم

پسرمو بردم
عااااالی
خیلی حرفه ای وصبورهستن
خوش اخلاقه وخوش برخورد
واسه پسرم حلقه گذاشت ۸ روزه افتاد
اصلاهم اذیت نشد

فقط شکوهی ،،فرداش خوبه خوبه بچت

برو بذرافشان دستش سبکه برا پسر من ۴ روزه افتاد حلقه اش
خیلی خوب ختنه کرد

سوال های مرتبط